piątek, 15 stycznia 2010

Perche per questo nonc' e ancora medicina, che mi trasformi la mia vasca in piscina

Jeszcze parę słów o Perugii:
Spotkanie ze studentami medycyny z Austrii, którzy zostali na wymianie w Perugii było owocne w wymianę opowieści z zajęć. Chciałam rozbawić ich anegdotką o chirurgach jeżdżących w pełnym fartuchu razem z maseczką między budynkami Policlinico w Bari na vespach, a chłopaki na to: ,,hmmm… Nasz profesor z anatomii wjeżdża zawsze na skuterze do budynku kliniki…” Cóż... Zamilkłam... Poza tym chłopcy sie nie przygotowali na zajęcia z dermatologii i il primario ich ,,zrugał": maledetti stronzi studenti ERASMUS!!!:)
Stefen się niedawno przeprowadził i mieszka w towarzystwie czysto włoskim: ,,io abito con 3 italiani e tutti sono un po’ pazzi… Ad esempio uno fa un venditore dei protesi del seno, Ed ogni giorno, quando torno dall’ospedale mi chiede, se ho gia conosciuto il primario di chirurgia plastica!”
/mieszkam z 3 wlochami i wszyscy są trochę nienormalni… Na przykład jeden z nich sprzedaje implanty piersi i codziennie kiedy wracam z zajęć w szpitalu pyta się czy już poznałem ordynatora z chirurgii plastycznej/


Transfer Pg - Ba minął zupełnie spokojnie, kolejnych parę godzin w nocy w poczekalniach uczyłam sie włosiego w teorii i w praktyce;) Polecam Radio Italia - warto posłuchać jak redaktorzy, Italiani verissimi, mówią po angielsku, jak bardzo bardzo bardzo starają się mieć poprawny akcent przy wymawianiu tytułu jakiejś piosenki albo zapowiadąc artystę - ja wcale nie chcę się z nich śmiać, ale myślę, że warto posłuchać:)
W czasie tych moich przenosin miałam też okazję oglądać mecz Juventus - Milan w barze dworcowym w Foligno w towarzystwie około 50 Włochów - niezapomniane doświadczenie:) W tym samym barze zresztą w którym wisiał wcześniej kalendarz 2009 ze spełnieniem marzeń każdego Włocha, tj na każdy miesiąc był rysunek nagiej pięknej kobiety zanurzonej w talerzu pełnym spaghetti, a wszystko na tle krajobrazów tipo Toscana!

Wracam do nauki, traumi cranici czekają, jeszcze tylko piosenki dla tatki:
najfajniejsza (słowa!:)) http://www.youtube.com/watch?v=5Wk5_5x8jSE
oraz:
http://www.youtube.com/watch?v=OGd0L8TmVQw&feature=related (bardzo, bardzo lubię!!)
http://www.youtube.com/watch?v=P0gj9VifVxg
http://www.youtube.com/watch?v=J4RJhvC_LW4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz